søndag 15. august 2010

Gjesterom

Endelig begynner gjesterommet å ta litt form. En vegg med tapet er malt og vinduene er malt hvite. Sengene som svigers kom med var opprinnelig trehvite,men de har fått et strøk maling de også. Kommoden er kjøpt på bruktbo stjørdal.Den har også fått sin runde med oppussing:)
Fant noen gardiner son jeg hadde liggende,de var egentlig 220 lang så da måtte jeg fram med symaskina.Er ingen kløpper på symaskin men fikk jo lagt de opp og sydd meg ei kappe til det lille vinduet i tillegg:)

Så nå gjenstår de 3 resterende veggene i rommet.De er det panel på men er fulle av kvisthull...så da er det bare å fram med spakkelet.
Men det er ikke akkurat det jeg har lyst til å gjøre akkurat nå,så det tror jeg får vente til den dagen ånden sier....NÅ skal vi ta de siste veggene!
Men det er jo iallefall overnattingsmuligheter her nå:)



2 kommentarer:

  1. Så fiiiin brunfarge på veggen!! Hva heter den?
    Det er jammen mye arbeid å male både møbler og ikke minst panelvegger... Men det er verdt det!! Det blir nok kjempelekkert:)

    SvarSlett
  2. Brunfargen heter marakesh,og jeg synes den er så fin:)

    SvarSlett