onsdag 23. juni 2010

Gamle vindu på veggen der....


Fikk forleden dag et gammelt vindu av min bror,etter en liten vask ble det så godt som nytt(??):) Det ble hengt opp sporenstraks og tilogmed min kjære syntes det var sjarmerende:)
Så sjarmerende at HAN gikk igang å pyntet det!!!!
Før hang det ei klokke der som jeg har hatt i maaaaange år,ble litt hjelpesløs når jeg ikke fikk til å se hvor mye uret viste...men det fikset kjære jo! Den gamle ble demontert og fikk nytt liv i vinduet....Ble veldig overrasket over at kjære engasjerte seg så mye i et gammelt vindu:) Håper bare ikke skal ha et ord med i laget på alle mine slike syssler;)

Idag har jeg også beiset utetrappa som min far har laget,så nå må jeg bare ivei for å kjøpe bark for å ha under,så den kan komme på plassen sin igjen. og kanskje få litt pynt i seg etterhvert:)

1 kommentar: